Friday, December 31, 2010

tak sangka

tak percaya dah nak habis dah 2010. 2010 mengajar saya banyak benda and aku dah buat macam2 benda pelik. and mencabar yg aku lalui antaranya ;
  1. aku berhempas pulas nak masuk team tp tak dapat jd reserve je dkat zon. and tak pergi national. tak pe lahh.
  2. aku kenal kawan dan sape lawan
  3. aku belajar gila nak mati
  4. aku nangis sbb cikgu banyak kali
  5. buku aku kena baling dkat atas bumbung sampai terkoyak buku aku
  6. aku kena duduk dekat luar kelas yg kaki lima tu -.-
  7. aku appreciate and know Allah moreeeeeeeeeeeee
  8. lari sini lari sana just because of Dynamites
  9. aku pergi camp time chinese new year gila babi sengsara :D hahaha
  10. pergi camp dkat upm ;)
  11. learn to be more bertanggungjawab
  12. and this is mcm sucks sikit, i cried because of him. for the first time.

banyak lg and aku tak nak recall sbb memalukan kot and dah lupa. heh. this year pd aku, aku HOMESICK TERUK GILA B**I NAK MATI :D dormmate aku and floormate mungkin perasan. hahaha. tahun yg amat cengeng bg aku -.-' wtv lah. tu je kott. ok dah bye.