Friday, December 31, 2010

sekolah dahh

ok sekolah dah nak start and aku balik hari ahad ye kawan2 :D ada hal family sikit lahh. mak aku siap nak buat surat lagi tuuu. mcm serious matter sgt je. hahaha. sebenarnya nak tunggu nenek aku balik dr miri that saturday night sbb dia nak hantar aku balik stf jgak. alalala comel kan? ahahaha merepek. okay this upcoming 2011 is going to be errrr tahun busy kott. tak selalu balik rmh tapi aku dah ada sedare dkat uda tu yg dekat gila nak mati dgn stf tuuu.
*tu hiperbola sikit.
excited sbb dah ada someone yg rapat lah jgak dkat jb. yg dianggap mcm relatives gitu. post ni mcm panjang dan merepek dan now aku baru faham knp org post panjang2 sbb dah type banyak tu dah mcm tak boleh stop kan? betul tak? ape ape je lahh. ok dah esok nak pergi bind semua hw yg dah siap :D so kena bgn awal lah esok nampak gaya nyaa. ok klu ni last post aku nak ckp bye dekat 2010 and friends thank you for going through this f***ing happening and tiring year with me.
you guys made my year :D

to Nashiha Shakina thank you for every thing.