Wednesday, September 23, 2009

malam

malam,hmm.aku keseorangan di sini tanpa telefon bimbit di tangan dan hanya internet sahaja yg dpt membantu aku untuk berhubung,tetapi tiada seorang pun yg hendak melayan aku di waktu malam yg agak sunyi ini,aku menaip benda yg craps ini tanpa rasa hendak berhenti menaip.aku ingin seseorang yg dpt menemani aku pd waktu ini.anyone??

engkau,
terima kasih di atas masa yg telah engkau buang untuk aku bersama engkau dan penjelasan yg agak jelas ituu telah membantu aku untk bernafas tanpa rasa resah.bak kata faten sejak dua tiga menjak ni aku sentiasa berasa resah jika tiba waktu malam.aku merasakan bahawa penjelasan tersebut boleh membantu tetapi aku merasakan lg yg penjelasan itu tidak munasabah.hmm.aku terima sahaja.weyh,aku rindu kau la sebenarnya.kau tau tak??haha


Dyanaygmenaipdgnmerasabosan,